DLA PRZEDSIĘBIORCY | PARTNERZY
Partnerzy



www.bgk.pl

Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju, który inicjuje i realizuje programy służące wzrostowi ekonomicznemu Polski, współpracując ze wszystkimi instytucjami rozwoju jak PFR, KUKE, PAIH, PARP i ARP.

Bank wspiera przedsiębiorców, oferując kompleksowy zestaw nowoczesnych usług bankowych dopasowanych do ich specyficznych potrzeb, w tym: rachunki bankowe, lokaty, kredyty obrotowe, kredyty inwestycyjne.  Rozwija systemy poręczeń i gwarancji mające na celu pobudzanie przedsiębiorczości, oferując m.in. gwarancję Biznesmax. Ich celem jest wspieranie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw oraz zwiększenie potencjału innowacyjności w sektorze MŚP.

BGK realizuje programy i projekty wspierające rozwój firm, w tym m.in.  kredyty na innowacje technologiczne - dla projektów dotyczących wdrażania innowacji o charakterze technologicznym oraz pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej lub utworzenie nowych stanowisk pracy – „Wsparcie w starcie”.

Jednym z istotnych zadań Banku jest również wspieranie aktywności zagranicznej polskich przedsiębiorstw dzięki szerokiej palecie produktów finansowania handlu zagranicznego i ekspansji zagranicznej.

BGK zarządza programami europejskimi i dystrybuuje środki unijne w skali krajowej i regionalnej. Angażuje się w programy służące poprawie sytuacji na rynku mieszkaniowym i dostępu Polaków do mieszkań.

Zapraszamy do współpracy

Oddział w Zielonej Górze

ul. Kupiecka 32 c, 65-058 Zielona Góra
tel. 0 68 328 06 40, tel. kom. 510 044 133
fax 0 68 328 06 43
e-mail: zielonagora@bgk.pl



KPMG w Polsce od ponad 20 lat świadczy profesjonalne usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego, księgowego, rachunkowego oraz doradztwa biznesowego, a stowarzyszona z KPMG w Polsce kancelaria prawnicza D.Dobkowski sp.k. oferuje kompleksowe usługi prawne. KPMG było jedną z pierwszych firm audytorsko-doradczych o międzynarodowym zasięgu obecnych na polskim rynku. Obecnie w KPMG w Polsce pracuje ponad 1200 osób w 7 biurach zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi.

KPMG w Polsce obsługuje Klientów ze wszystkich sektorów gospodarki, począwszy od nieruchomości, sprzedaży detalicznej i produkcji dóbr konsumpcyjnych, aż po sektor farmaceutyczny, telekomunikacyjny i bankowo finansowy. Nasi Klienci to polskie oraz międzynarodowe firmy i instytucje, które zwracają się do nas po wsparcie ze względu na wysoki standard świadczonych usług, specjalizacje branżowe i szeroką wiedzę na temat rynków lokalnych, regionalnych i globalnych zgromadzoną przez ponad 162 000 pracowników w 155 krajach.

W 2015 roku firma KPMG została ponownie uznana za najlepszą firmę audytorską w Polsce (wg Rankingu Audytorów „Rzeczpospolitej” i Gazety Giełdy „Parkiet” z dn. 27 marca 2015 r.) i wciąż pozostaje w czołówce najlepszych firm i doradców podatkowych (wg IX Rankingu Firm i Doradców Podatkowych Dziennika Gazety Prawnej z 5 marca 2015 r.).



Deloitte świadczy usługi audytorskie, konsultingowe, doradztwa podatkowego, prawnego i finansowego klientom z sektora publicznego oraz prywatnego, działającym w różnych branżach. Dzięki globalnej sieci firm członkowskich obejmującej 150 krajów oferujemy najwyższej klasy umiejętności, doświadczenie i wiedzę w połączeniu ze znajomością lokalnego rynku. Pomagamy klientom odnieść sukces niezależnie od miejsca i branży, w jakiej działają. Ponad 244 000 pracowników Deloitte na świecie realizuje misję firmy: wywierać pozytywny wpływ na środowisko i otoczenie, w którym żyją i pracują.

Zespół Deloitte ds. SSE

Zespół ds. Specjalnych Stref Ekonomicznych Deloitte jest wiodącą praktyką specjalizującą się w doradztwie dla inwestorów zamierzających rozpocząć działalność, a także dla przedsiębiorców już prowadzących działalność gospodarczą w Specjalnych Strefach Ekonomicznych w Polsce. Zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakresie doradztwa podatkowego oraz pomocy publicznej na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego. Nasi eksperci oferują profesjonalną pomoc począwszy od fazy planowania inwestycji, poprzez fazę aplikacji, aż do etapu prowadzenia działalności przez przedsiębiorstwo, i to niezależnie od daty uzyskania zezwolenia strefowego, a tym samym reżimu prawnego jaki odnosi się do danego inwestora. Dzięki operowaniu w ramach najszerszej sieci biur regionalnych, wspieramy lokalnie przedsiębiorców działających na terenie wszystkich Specjalnych Stref Ekonomicznych. Więcej informacji na stronie: www.deloitte.com/pl/sse

Kontakt

Maciej Guzek
Dyrektor
tel.: +48 (61) 882 43 16
e-mail: mguzek@deloitteCE.com

Publikacje i wydarzenia

Naszą misją jest nie tylko świadczenie najwyższej jakości usług, ale także przekazywanie aktualnej i rzetelnej informacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów uruchomiliśmy serwis, dzięki któremu mogą Państwo otrzymywać nieodpłatne, elektroniczne informacje podatkowe, prawne, finansowe i gospodarcze. Regularnie organizujemy również specjalistyczne warsztaty i konferencje, a także webcasty – wirtualne seminaria z udziałem naszych specjalistów. Wszelkie informacje dostępne są na stronie: http://www.deloitte.com/pl/subskrypcje   



Rödl & Partner to międzynarodowa firma świadcząca zintegrowane usługi profesjonalne w obszarach: audyt, Business Process Outsourcing, doradztwo podatkowe, doradztwo prawne, consulting. Na rynku polskim funkcjonujemy z powodzeniem od ponad 25 lat, doradzając firmom z różnych branż i segmentów. Niemieckie standardy przekładają się na rzetelność i jakość, które w połączeniu z wykwalifikowaną kadrą pracowników sprawiają, że usługi Rödl & Partner doceniane są przez międzynarodowych przedsiębiorców.

Swój dynamiczny rozwój zawdzięczamy kwalifikacjom ponad 4500 pracowników zatrudnionych w 108 biurach w 50 krajach. Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie nasi klienci dostrzegają potencjał dla działalności gospodarczej. Zebraliśmy bogate doświadczenie oraz wypracowaliśmy sobie opinię wiodącego doradcy w zakresie obsługi inwestorów zagranicznych.

W Polsce posiadamy biura w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

Zespół ds. SSE             

Przedsiębiorcom – zarówno tym podejmującym po raz pierwszy działalność gospodarczą w SSE, jak i obecnym już w SSE – od lat doradzają nasi specjaliści.

Świadczymy usługi m.in. w zakresie:

  • pomocy w wyborze optymalnego dla danej działalności miejsca pod inwestycję,
  • podejmowania kontaktu z zarządzającymi SSE i pomocy w negocjacjach warunków zezwolenia,
  • wsparcia w procesie poszerzania SSE pod planowane inwestycje,
  • analizy problemów prawno-podatkowych związanych z działalnością na terenie SSE,
  • formułowania i składania zapytań do właściwych organów administracji publicznej.

Równolegle do usług doradczych prowadzone są regularne szkolenia dotyczące tematyki SSE w różnych regionach Polski. W ten sposób poznajemy doświadczenia przedsiębiorców działających na terenie stref oraz dokonujemy systematycznej interpretacji napotkanych przez nich trudności pod kątem możliwych rozwiązań.

Zespół ds. SSE na bieżąco śledzi  regulacje oraz zmiany w prawie i podatkach. Przedsiębiorcom zaangażowanym w aktywność strefową przesyłamy newsletter „SSE-News”, zawierający aktualne informacje o zmianach zarówno prawnych jak i instytucjonalnych w strefach oraz najnowsze interpretacje i porady związane z praktyką rozliczeniową z Urzędami Skarbowymi.

Zainteresowanych otrzymywaniem SSE-News drogą e-mailową zachęcamy do kontaktu: sse‎@‎roedl.pl.

Osoby kontaktowe:

Aneta Majchrowicz-Bączyk
radca prawny, Partner
Tel. +48 61 624 49 24
aneta.majchrowicz-baczyk@roedl.pro

Michał Gosek
doradca podatkowy, Associate Partner
Tel. + 48 61 624 49 39
michal.gosek@roedl.pro



Firma AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. jest najdłużej istniejącą w kraju i najbardziej doświadczoną w województwie lubuskim profesjonalną firmą doradztwa personalnego. Od 1999 roku pomaga firmom w zakresie inwestycji w kapitał ludzki. Zatrudnia specjalistów w dziedzinie HR, którzy nie tylko trafnie oceniają potrzeby kadrowe, ale także zajmują się doborem kompetentnych osób do określonych stanowisk pracy. Przez kilkanaście lat działalności firma zrealizowała setki projektów na zlecenie przedsiębiorstw z całego kraju.


USŁUGI Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI:

  • Rekrutacja i selekcja pracowników
  • Executive Search – poszukiwania bezpośrednie
  • Leasing personalny – wynajem pracowników tymczasowych
  • Rekrutacja cudzoziemców zza wschodniej granicy
  • Szkolenia
  • Ocena personelu
  • Lokalny Raport Płacowy - badanie wynagrodzeń w woj. lubuskim oraz części województw wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i dolnośląskiego
  • Serwis ogłoszeniowy – ogłoszenia rekrutacyjne
  • Doradztwo kadrowe i obsługa kadrowo-płacowa
  • Kompleksowa obsługa nowo powstających przedsiębiorstw

OFERTY PRACY https://www.audit.com.pl/index.php?mod=article&catname=oferty-pracy

OFERTY SZKOLEŃ https://www.audit.com.pl/szkolenia



IDEA HR GROUP  oferuje dla firm z Polski Zachodniej kompleksowe usługi personalne z zakresu :

  • Rekrutacji stałych
  • Pracy tymczasowej
  • Rekrutacji pracowników zagranicznych, głównie z Ukrainy
  • Outsourcingu kadr i płac
  • Szkoleń i coachingu
  • Doradztwa personalnego (oceny okresowe, budowa wizerunku pracodawcy, assessment center, itp.)

Łączymy wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z  wiedzą o lokalnych uwarunkowaniach rynku pracy oraz zrozumieniem indywidualnych potrzeb naszych klientów.

Oferujemy naszym klientom praktyczne rozwiązania, nowatorskie podejście oraz współpracę opartą na zaufaniu, rzetelności i etyce biznesowej.

Nasi klienci to firmy zarówno z sektora produkcyjnego, jak i usług. Zatrudniamy łącznie 13 doświadczonych konsultantów, którzy z pełnym zaangażowaniem realizują projekty klientów.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!

IDEA HR Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.

Biuro Gorzów Wlkp.

Ul. Borowskiego 2a-3

66-400 Gorzów Wlkp.

Tel. 95 73 505 54

gorzow@ideahr.com.pl

Biuro  Szczecin

Ul. Wojska Polskiego 184 C

71-256 Szczecin

Tel. 789 014 634

szczecin@ideahr.com.pl

Biuro Zielona Góra

Ul. Sulechowska 4a

65-119 Zielona Góra

Tel. 790 355 003

zielonagora@ideahr.com.pl

WIĘCEJ INFORMACJI NA: WWW.IDEAHR.COM.PL



Hotel Bastion położony jest w starej części Kostrzyna nad Odrą. Przy jego projektowaniu wzorowano się na starych budowlach z tego rejonu, co tworzy niepowtarzalny klimat obiektów.

Hotel Bastion to nie tylko miejsce, gdzie można wypocząć lub posilić się w eleganckiej restauracji, to również idealne miejsce do organizacji spotkań biznesowych, konferencji i szkoleń. Najwyższej klasy zaplecze techniczne, które udostępnia Hotel spełnia wszelkie standardy i gwarantuje wysoki profesjonalizm obsługi spotkań o charakterze biznesowym.

Pracownicy Hotelu Bastion służą pełną i fachową poradą, aby każde chwile spędzone w Hotelu napawały gości optymizmem i pozytywną energią.

Kontakt:
ul. Graniczna 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
Tel. (+48 95) 752 59 70
Fax (+48 95) 752 59 71
E-mail: biuro@hotel-bastion.pl



Jesteśmy liderem rynku prywatnych usług medycznych w Polsce i częścią Bupa – czołowej międzynarodowej grupy działającej w opiece zdrowotnej.

Zapewniamy pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową.  Prowadzimy największą w Polsce sieć prywatnych placówek medycznych - głównie pod markami  LUX MED i Medycyna Rodzinna. Grupa LUX MED to również LUX MED Ubezpieczenia, LUX MED Diagnostyka, 5 szpitali oraz ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Tabita.

Współpracujemy z 1500 poradniami partnerskimi w całym kraju. W oparciu o znakomity zespół lekarzy specjalistów, wykwalifikowany personel pomocniczy oraz nowoczesną aparaturę diagnostyczną świadczymy kompleksowe usługi medyczne dla Klientów korporacyjnych oraz indywidualnych.



Auto Galeria Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. jako wieloletni podmiot działający na terenie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, specjalizujący się w zakresie zabudowy pojazdów dostawczych, ciężarowych i osobowych, zaprasza Państwa do skorzystania z oferty w zakresie:

- specjalistycznej zabudowy pojazdów dostawczych, ciężarowych i osobowych,

- długoterminowego wynajmu pojazdów,

- spawania aluminium stali i stali nierdzewnej,

- cięcia i gięcia stali,

- produkcji wyrobów z laminatu (formy, wyroby),

- lakiernictwa samochodowego,

- naprawy pokolizyjnej pojazdów.

Oferujemy Państwu wysoką jakość usług poprzez zatrudnienie wykwalifikowanej kadry oraz wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001.

Poza wysoką jakością oferowanych usług jako partnerzy działający na  terenie Strefy gwarantujemy Państwu konkurencyjne ceny oraz indywidualne podejście do zgłaszanych przez Państwa zapytań w zakresie naszej oferty.

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt telefoniczny w godz. 7.00 do 15.00 pod nr tel. 095-7330-310 a także mailowo na adres: biuro@autogaleria-gorzow.pl.

W celu bliższego poznania naszej Spółki zapraszamy na stronę internetową lub osobiście w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mosiężnej 6.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty Auto Galeria Sp. z o.o.



Siemens to firma międzynarodowa, o blisko 170-letniej tradycji, obecna i aktywna w ponad 190 krajach świata.

Obecność Siemensa w Polsce sięga drugiej połowy XIX wieku i związana jest z wieloma inwestycjami w sferze produkcyjnej i usługowej.

Współcześnie Siemens w Polsce to grupa firm – zarówno tych utworzonych od podstaw, jak i tych włączonych w struktury Siemensa dzięki inwestycjom w istniejące organizacje. A także tych, które – choć dziś już poza strukturą Siemensa - nadal oferują produkty pod marką Siemens i nowoczesne miejsca pracy w Polsce.

Polska spółka Siemens powstała 1 marca 1991roku – roku, który symbolicznie zapoczątkował erę Internetu w Polsce i przyniósł wiele innowacji w technologiach. Od początku postawiła sobie za cel bycie partnerem polskiej gospodarki i społeczeństwa w zakresie modernizacji technologicznej.

 Dziś z dumą patrzymy na efekty naszego działania. Na widoczny i trwały ślad, jaki nasze technologie pozostawiły w infrastrukturze energetycznej, przemysłowej, miejskiej, transportowej i medycznej. Na poprawę komfortu życia i bezpieczeństwa mieszkańców Polski.

Siemens stale dopasowuje swoją ofertę i działalność do potrzeb rynku oraz aktualnych trendów w gospodarce i w społeczeństwie. Reorganizacja struktury, globalne i lokalne akwizycje, dezinwestycje – wszystko to służy optymalizacji portfolio.

Oferta Siemensa jest skierowana do odbiorcy biznesowego, ale korzystają z niej wszyscy: miasta, kraje, regiony i pojedynczy człowiek. W każdym niemalże obszarze życia.

Siemens oferuje wszelkie rozwiązania i produkty związane z wytwarzaniem energii ze źródeł konwencjonalnych i odnawialnych – kompletne elektrownie i ich części, turbiny przemysłowe, generatory, automatykę i usługi inżynierskie – jak również z przesyłem i rozdziałem energii elektrycznej oraz z tłoczniami gazu. Oferuje także zasilanie obiektów.

Zaangażowanie w różnorodne formy życia społecznego to element strategicznego partnerstwa Siemensa dla Polski.

Siemens w Polsce:

  • wspiera polską naukę (Nagroda Siemensa, współpraca z uczelniami technicznymi, nagroda dla PAN)
  • przyczynia się do rozwoju polskiej kultury (współpraca z Teatrem Wielkim-Operą Narodową, z Akademią Sztuk Pięknych i Muzeum Narodowym)
  • angażuje się w działania społecznie użyteczne (projekty wolontariackie, współpraca z Fundacją Integracja)


MAZEL istnieje na rynku usług elektroenergetycznych od 1987 r. Firma działała wówczas jako niewielki zakład instalatorstwa elektrycznego, zatrudniający zaledwie pięciu elektromonterów. Dzięki zdobywanemu stopniowo doświadczeniu, konsekwencji i dążeniu do rozwoju, dzisiaj MAZEL stanowi jedno z największych przedsiębiorstw w regionie,  wykonując prace z zakresu usług elektrycznych, energetyki zawodowej i automatyki przemysłowej. MAZEL działa głównie na terenie województwa lubuskiego ale także na terenie całego kraju oraz Europy.

MAZEL zatrudnia dziś ponad 200 pracowników, nieustannie zwiększając zatrudnienie i rozwijając swój potencjał dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów. To dzięki nim MAZEL może pochwalić się współpracą z renomowanymi firmami i instytucjami w kraju i za granicą, licznymi wyróżnieniami oraz nagrodami. Od 2004 r. firma posiada także certyfikat ISO oraz rekomendację MON, gwarantujące wysoki poziom usług, zgodny z najwyższymi standardami jakościowymi.

Misia firmy MAZEL zawiera się w trzech słowach: kompleksowość, kompetencja, kreatywność. To one stanowią filar działalności przedsiębiorstwa i wyznaczają kierunek dalszego rozwoju. Jego siłą są natomiast ludzie i to w ich umiejętności firma inwestuje przede wszystkim.

MAZEL oferuje kompleksowe usługi w zakresie energetyki zawodowej, automatyki przemysłowej, instalacji elektrycznych oraz prefabrykacji rozdzielnic. Analizuje i wdraża oprogramowanie związane z oszczędnością energetyczną. Kompleksowe wykonywanie zadań w branży energetycznej dopełnia własna, nowoczesna pracownia projektowa i kosztorysowa.

Prace obejmują zarówno przygotowanie, jak i wdrożenie projektu, montaż wraz z testami i optymalizacją urządzeń oraz sprawną obsługę serwisową. Wykorzystanie niezawodnych sprzętów popularnych producentów (Siemens, Modicon, GE Fanuc), nowoczesnych programów i systemów (Eplan, El-Cad, SCADA, HMI) oraz najwyższych standardów, zapewnia nie tylko pełen profesjonalizm w trakcie realizacji, ale także niezawodność i solidność przez długi czas użytkowania.

„Mazel” S.A.
Tel: +48 68 457 01 00
www.mazel.pl